loading...
King Of Korean Wave
Mouse-Rabbit بازدید : 19 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

کانگ این نظر خودش رو در مورد ازدواج سونگ مین گفت...

 

کانگ این در مصاحبه ای با Newsen در مورد ازدواج صحبت میکنه
وقتی ازش میپرسن که برنامه ای برای ازدواج داره یا نه با این که از 30 گذشته

“به هیچ وجه ! من هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن ، دارم
کارهای زیادی هستن که میخوام انجامشون بدم
میخوام بیشتر سفر کنم و بیشتر کار کنم و تلاش کنم
و فکر میکنم باید ادم های بیشتری رو ملاقات کنم نه برای قرار گذاشتن فقط به عنوان یه شخص دیگه !باید با ادم های متنوعی برخورد داشته باشم
این دروغ نیست من زمان ایده المو برای ازدواج از دست دادم
به محض اینکه فارغ التحصیل شدم میخواستم تو سن 20 سالگی ازدواج کنم من به شخصه خیلی بچه ها رو دوست دارم ! خیلی زود یه بچه میخواستم و به خاطر همین به ازدواج فکر میکردم بهرحال اون زمانا گذشت
مردم نمیگن وقتی زمان میگذره خیلی سخته که برگرده؟

منم در مورد اون زمان هااینطوری فکر میکنم ! دیگه بر نمیگردن
هنوز خودمو خیلی دوست ندارم چطوری وقتی خودمو دوست ندارم مسئولیت یه نفر دیگه رو قبول کنم؟
میخوام به موضوع ازدواج بیشتر فکر کنم زمانی که یاد بگیرم خودمو بیشتر دوست داشته باشم و احساس کنم که میتونم مسئولیت قبول کنم و عهده دار خانواده بشم بین اعضا سونگ مین خیلی زود ازدواج کرد ! این یه موضوع فوق العاده حساسه و من حتی در مورد صحبت در این مورد محتاط هستم
اما بعنوان یه عضو و دوست سونگ مین من تشویقش کردم “

فیلم Cat Funeral همین ماه در روز 15 ام اکران می شه

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,178
  • بازدید کلی : 9,549