loading...
King Of Korean Wave
Mouse-Rabbit بازدید : 17 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

  Donghae عضو دوست داشتنی super junior به زودی میخواد پدر بشه!

 

در فیلم برداری Wonderful Day که قرار هست از شبکه MBC پخش بشه
Donghaeعضو دوست داشتنی super junior گفت که واقعاً دلش میخواد پدر باشه…
Wonderful Day برنامه ای هست که تعطیلات شیرین سه عضو Donghae و Leeteuk و Eunhyuk رو در کشور زیبای سوییس دنبال میکنه
این سه نفر در طی روز به کوهستان Rigi Kulm رفتند و با کودکان غیر کره ای عکس گرفتند
خدمه بخش تولید برنامه به Donghae گفتن : تو باید یک کودک بسیار زیبا پیدا کنی و Donghae جواب داد : بچه ها لایق ستایش اند ، من تنهایی رو دوست ندارم و به همین دلیل دارم به داشتن 4 تا بچه فکر میکنم!
وقتی که از Donghae راجع به سخت ترین لحظه زندگیش سوال کردن : اون گفت من وقتی که بقیه اعضا با پدر هاشون تماس میگیرن بهشون حسادت میکنم و این یکی از چیزهایی ـه که برای من خیلی سخته…
و ادامه داد : من با محبت و عشق بسیار زیاد خانواده م بزرگ شدم به همین دلیل دوست دارم، بچه هام رو مثل پدرم التیام بدم و بزرگ کنم ، من واقعاً بچه ها رو دوست دارم به همین دلیل میخوام به زودی پدر بشم!
Wonderful Day سوپر جونیور از روز 31 دسامبر شروع میشه 

منبع:Suny Fans

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 1,221
  • بازدید کلی : 9,592